BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 22 Julai 2009

rompakan kali ke-3

Masuk kali ni dah 3 kali aku dirompak.. Abis licin sume.. Ape pun aku redha sbb ini bukan kali pertama aku dirompak.. Aku masih dalam proses pembelajaran lg.. Cabaran lebih besar bakal aku terima kelak.. Aku anggap ni sebagai dugaan dunia perniagaan.. Bukan senang nak senang.. N bukan senang jugak nak susah..Renung-renungkan.. If ade yang nk patahkan semangat aku.. Mereka silap.. Aku tetap teruskan perjuangan aku ini.. Perjuangan aku yang masih belum selasai..
Aku tetap mahu membuka langkah untuk terus melangkah dengan gagah,yakin,pasti dan lebih jauh ke hadapan.. Kerana aku yang bernama NUR NADIRAH..

1 ulasan:

  1. waa rompakan lagi..lain kali kene pasang cctv..hehe..

    nak kenal sape penulis blog..hehe

    BalasPadam