BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Isnin, 17 Ogos 2009

NASI GORENG KERABU MALAYSIA KITA-kami JOHAN...

Hari ni, 17 ogos 2009 merupakan hari yang best utk aku.. sbb pd ari ni aku n kawan aku,gee masuk "MALAYSIAN COOKING CHALLENGE" semperna pesta konvo ni.. kami mendapat johan untuk pertandingan ni.. pertandingan ni diadakan di DG.. Lebih kurang 10 kumpulan yang turut serta dalam pertandingan ni.. saingan yang diberikan oleh pihak lawan memang sengit.. aspek yang dinilai untuk permarkahan adalah dari segi rasa dan kreativiti hidangan itu sendiri.. aku adalah sebagai tukang masak n gee pulak sebagai tukang hias..hehe.. 2 la hasilnya.. ok x?? nama hidangan ni adalah "NASI GORENG KERABU MALAYSIA KITA".. hehe.. InsyaAllah pnjg umur n ada kesempatan di tahun hadapan aku nk join lagi..hehe.. mmg best.. aku masuk utk pengalaman n suke2 je.. tp xsangke betul kami boleh dapat johan.. lawan kami juga sumenya xkurang hebatnya.. apepun tahniah utk sume.. next year kte pakat join ramai2 yer..insyaAllah..

2 ulasan:

  1. waa tahniah2..lps nie ak dtg raya bole laa msk bende nie..hehe

    BalasPadam
  2. ko xmengulas lebh lanjut pon tntg ni kat ak...kalo tahu leh ak dtg bg sokongan..jd pom3 girl gi2..hahahahaha..papepon..tahniah!

    BalasPadam